עורך דין לתו נכה – כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים

קרדיט לתמונה Freepik

תג חניה לנכה או תו נכה זהו תג אשר ניתן מטעם משרד הרישוי. למעשה, מטרתו העיקרית של תו נכה היא לשמש בתור אמצעי אשר מקל על כל האנשים הזקוקים לו וזכאים לו, כאשר בדרך כלל מדובר על אנשים שיכולת הניידות שלהם נפגעה בשל סיבות רפואיות שונות, כמו לדוגמא חולי לב, חולי סוכרת, נכים עם כיסא גלגלים, נכי צה"ל ומשרד הביטחון ועוד. אולם, לא תמיד התהליך של הגשת בקשה לתו נכה הוא קל שכן, מדובר על תהליך ארוך, בירוקרטי ומייגע, כך שתמיד יהיה מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך לדו נכה שיוכל לסייע לכם לאורך כל הדרך. אז איך בוחרים עורך דין לתו נכה, על פי אלו פרמטרים יש לבסס את ביצוע דבר הבחירה ומה עוד עליכם לדעת על נושא זה? במהלך כתבה זו, החלטנו לרכז עבורכם את כל המידע החשוב באשר לבחירה נכונה של עורך דין לתו נכה וכל הסובב סביב נושא זה.

הוצאת תו נכה

במידה ואתם או לסירוגין, אחד מהאנשים הקרובים אליכם סובלים מליקוי כזה או אחר אשר פוגע באורח החיים שלכם וביכולת הניידות שלכם, הרי שתרצו להגיש בקשה שבמסגרתה תוכלו לממש את הזכות שלכם ולהוציא תו נכה. עם זאת, כדי על מנת שתוכלו לבצע את התהליך המדובר בצורה הנכונה, תצטרכו בעצם "להוכיח" למשרד הרישוי כי אתם אכן סובלים ממצב אשר מוכר על ידם בתור אחד אשר מזכה אתכם בתו המדובר, דבר שלא תמיד קל לבצע מאחר וכאמור, מדובר על הליך מאוד בירוקרטי וארוך.

הוצאת תו נכה בליוי של עורך דין לתו נכה

בעת בה אנו מדברים על כל הנושא של הוצאת תו נכה, חשוב מאוד לציין כי תמיד יהיה מומלץ לבחור עורך דין לתו נכה  שיוכל לסייע לכם לאורך כל הדרך, לייעץ לכם משפטית וללוות אתכם בתהליך של הגשת הבקשה ועד להוצאת התו הנחשק. על מנת למצוא את הבחירה המומלצת ביותר עבורכם, תמיד יהיה כדאי לערוך חיפוש מעמיק ברחבי הרשת שבו תסקרו את כל האפשרויות השונות אשר עומדות לרשותכם. כאשר אתם משווים בין כל עורכי הדין השונים, חשוב מאוד לבחור על פי פרטרים כדוגמת ניסיון, שנות פעילות בתחום הספציפי של הוצאת תו נכה וכן גם היבטים כדוגמת אמינות, יושרה, כימיה עם הלקוח ועוד. אולם, חשוב מאוד לציין כי ישנם מספר ארגונים שמטרתם העיקרית היא לסייע לכל אלו הזקוקים להוצאת תו נכה לפשט את העניין ולייעל את התהליך, זאת על ידי ליווי צמוד, הדרכה ולפעמים גם הפניה ישירה אל עורך דין שעובד במקביל עם אותם ארגונים. במידה ואתם אינכם יודעים איפה להתחיל, ייתכן כי פניה אל אחד מהארגונים האלו תהיה אפשרות נהדרת עבורכם.

תוכן עניינים